HIIT -treeni kepillä

Keppi kuulostaa sanana hauskalle, mutta se on kaikkea muuta kuin hauska HIIT -treenissä. Tämä keppin kanssa tehtävä HIIT sopii hyvin esim. salitreenin jälkeen suoritettavaksi.

Linda_Paldanius_keppijumppa

3 kierrosta, 2 minuutin palautuksilla (treenin kokonaiskesto n. 12 min)

kyykky 15 x (keppi niskan takana)

askelkyykky paikoillaan, keppi niskan takana 15 x per jalka

askelkyykky paikoillaan nopeilla vaihdoilla hyppien 15 x per jalka

kynttilähyppy x 15 (ilman keppiä)

Linda_Paldanius_kyykky

Mikäli 15 kertaa on liian raskas, aloita treenaaminen kymmenellä toistolla. Ensimmäisen liikepatterin (kaikki neljä liikettä putkeen) jälkeen pidetään kahden minuutin tauko jolloin sykeen tulisi tasaantua. Tämän jälkeen sama liikepatteri suoritaan uudelleen, jonka jälkeen vuorossa on jälleen kahden minuutin tauko. Viimeinen kierros on kierros kolme, jonka jälkeen treeni päättyy.

lindapaldanius

Yksi vastaus artikkeliin “HIIT -treeni kepillä”

  1. Keppi on yksi suosikkivälineistäni, rakastan suorastaan! Keppijumppa on niin hauskaa vaikka onkin mummomaineessa. Lämmittelyssä keppi loistava. Mikä on kynttilähyppy? Onko gymstik tuttu? suosittelen ellet ole kokeilut, kuminauhat antaa kivasti lisävastusta. Löytyykö keppiä sulta kotoa?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 8
Tykkää jutusta