LISÄRAVINNE ARVONTA!

*kaupallinen yhteistyö

Tällä viikolla lomailen ja siksi tämän viikon päivitykset tulevat alkamaan useamman kerran sanoilla kaupallinen yhteistyö. Tämä ei suinkaan tule olemaan lukijoille raskas sanapari, vaan se tarkoittaa sanaa ale!! Woop, woop!!

MNutrition

Vietin ihana viikonlopun lapsuudenystäväni Hennan kanssa. Kävimme mm. #bikinifitnesshelvetti hengessä mäkijuoksemassa ja ravinto tarjonnassa näytteli vahvasti sana fitness. Ei kuitenkaan pidä luulla, että söimme lähinnä ituja. Proteiini on punttijuntin tärkein ruoka-aine ja siksi vetelimme viikonloppuna mm. mehukkaat pihvit 😛

Proteiinista pääsemme aasina proteiinisynteesiin. Etenkin ennen treeniä ja treenin jälkeen kannattaa miettiä, miten ehkäiset ja edistät lihaskasvua. Aina ei perinteinen palautusjuoma, eli hera ole ehkä se paras vaihtoehto treenin ympärille. Ja miksi ei? Koska energia määrä! Mikäli teet “vain” esimerkiksi 30 min aerobista tai käyt joogassa (kuten me Hennan kanssa eilen) mieti voisiko pelkkä aminohappovalmiste olla järkevämpi vaihtoehto treenin ympärille tai harjoittelun aikana.

Pakko palata vielä tuohon eiliseen hot joogaan. En nyt ihan heti keksi mitään parempaa tuon järkyttävän hikoilun jälkeen kuin M-nutrition vesimelonin makuinen BCAA (Aminohappovalmiste) yhdistettynä jääkylmään veteen. Ystäväni Henna nauroi minulle koko viikonlopun kun hän huomasi kuinka urheilija tyhjentää sheikkerin. Täysi sheikkeri tyhjenee kuitenkin vain muutamassa minuutissa ja aika monta kertaa päivässä 😀 MUTTA, joogan jälkeen Hennan oma vesimelooni “aminopalari” tyhjeni ennätysvauhtia 😀 Kyllä nauratti, koska olin kuunnellut kevyttä vinoilua omasta sheikkeri tyhjennys tyylistäni koko viikonlopun ajan 😀

_20160704_085621

Mutta, jos joku ei ole vielä tätä herkullista aminoa testannut, nyt siihen on hyvä mahdollisuus käyttämällä alekoodia LINDA10 (-10% webstoren tuotteista) ja samalla osallistumalla blogini kommenttiboksin ARVONTAAN! Kommentoi kertomalla oman kesäsi suosikki treenimuoto. Kommentointi aikaa on keskiviikkoon 6.7 klo: 24.00 asti! Voittajalle ilmoitan sähköpostitse. Palkintona tietenkin M-nutrition BCAA 411 Aminohappovalmiste (maku: vesimeloni).

Ihanaa viikkoa kaikille <3

lindapaldanius

192 vastausta artikkeliin “LISÄRAVINNE ARVONTA!”

  1. Amerikkalainen jalkapallo, sekä ”kuntopiiri”- tyyppiset harjotteet ulkosaleilla ja lenkkeilyradoilla.

  2. Itse täytyy edottomasti liputtaa mäki- sekä porrastreenien puolesta 😉

  3. Kunnon mäkijuoksu tai sitten porrasjuoksu on kyllä parasta kesätreeniä! 🙂

  4. Pyöräily on tän kesän hitti mulla! Sitä tulee tehtyä hyötyliikuntana töihin pyöräillessä, mutta myös ihan treeninä

  5. Mäkin oon niin punttijuntti että sali on paras kesät talvet 😄 hyvillä keleillä tykkään käydä lähimmällä kentällä leikkimässä lasten kanssa halihippas: mä otan juoksuspurtteja ja kersat juoksee mua kiinni. Kaikki mun aerobinen on joko hirveellä kiireellä jonnekin pyöräilyä tai sitten leikkimistä 😂

  6. Parhaat muistot jäävät varmasti kaverien kanssa tehdyistä maanantaitreeneistä: kuntopiiri ulkona koivujen katveessa, kahvakuulan kera, sen päätteeksi rantasaunan lempeät löylyt ja pulahdus järveen 😊 Ei voi viikko paremmin alkaa!

  7. Lapsen perässä sekä häntä karkuun juokseminen ulkona😅 ja kaikki ulkopelit toki😊 olispa ihanaa tuo valmiste varmasti!

  8. Kesän paras treenimuoto on ehdottomasti juoksulenkit metsässä, sadekaan ei haittaa =)

  9. Tosi urheilijat juoksee vuoden ympäri, mutta kesäsin on parasta, kun hyvän juoksun jälkeen kuntopiirit ja venytykset pystyy jäädä tekemään ulos! <3

  10. Patikointi. Harmi ettei pelkästään riitä liikunnaksi vaan jotuu käymään salillakin välillä.

  11. Just viime viikolla kattelin tota vesimelonia ja mietin pitäiskö ottaa kokeiluun 😀 jos ei arvonnassa onni suosi ni täytyy varmaan ostaa!

    Lempparikesälaji on ehdottomasti juoksu! Tänä kesänä sitä on vain päässy harrastamaan liian vähän nilkkavamman takia.. kakkoseksi on sitten noussut akrobatiareenit nurnikolla <3

  12. Suosikki treenimuotoni on vuodenajasta riippumatta lessmillsin bodyattack 🙂

  13. Mä tykkään jatkaa samaa rataa kuin talvellakin eli PUNTTI Tottakai! Mut jos on pakko valii niin… rantalenttis tai sulkapallo!

  14. Sali kesät talvet! Kesäisin tulee siirrettyä joogamatto terassille olohuoneen sijaan!

  15. Punttisalia ei kyllä edes kesäisin voita mikään , mutta hyvänä kakkosena kalaverkkojen nosto soutajan roolissa 😀 Yllättävän raskasta aallokossa se edestakaisin soutaminen ja huopaaminen !

  16. Kyllä se punttisali vetää vielä kesälläkin puoleensa. Kuntonyrkkeilyä henkiseen hyvinvointiin – kun töissä tympii, on hyvä käydä mätkimässä säkkiä. Toisinaan on mukava käydä myös lähiurheilukentällä tekemässä loikkatreeniä ja muuten vaan kikkailemassa. Pyöräillessä saa aurinkoisina päivinä rusketuksen kaupan päälle. Ja kyllähän sitä pihahommissakin tulee hikikarpaloita valutettua. Meillä onkin miehen ja minun yhteinen BCAA tropical purkki tyhjentymään päin, joten Manniskauppaan olisi asiaa joka tapauksessa 😉

  17. Kunnon tehokävelyt ja juoksulenkit eri ympäristöissä, niin meren äärellä kuin keskellä metsääkin. Mut on salitreeni kyllä ihan yhtä parasta myös kesälläkin.

  18. Aina niinä päivinä, kun ei kunnolla salille ehdi kaikkien ranta-/lomakiireiden takia, paras treenipelastaja on ehdottomasti lyhyt n. 30 Hiit-treeni. Mikä parasta, voin toteuttaa tämän missä vaan esim. mökillä. Ja kirsikkana kakun päällä voin muodotaa sen omilla lempi liikkeillä.

  19. Vesijuoksu ja ehdottomasti Hiitinä tehty; 30sek spurtti 1min palautus x10

  20. Kuinka tylsältä kuulostaakin niin kyllä se perus puntti vie voiton oli sitten kesä tai talvi 😀

  21. Täällä kans ihan se perus HC salitreeni vie voiton kesälläkin 😀 Oli kuinka kuuma tahansa, niin salille tieni vie!

  22. Salitreeni myöskin kesällä! Salilla on kesäisin yleensä tosi rauhallista ja saa treenata omissa oloissaan 🙂

  23. Ehdoton suosikki on porrastreenit!! Mutta kyllä kaikki ulkotreenit käy!! Sade päivinä salille💪🏼

  24. Perus HIIT-muotoinen juoksutreeni on parasta, nopeaa, tehokasta ja mielenkiinto pysyy yllä.

  25. Oon niin tylsä, että mun suosikkilaji on kesät ja talvet crossfit. Pelaan myös jalkapalloa kesät ja talvet, mutta onhan se toki siistimpää, kun voi pelata nurmella 🙂

  26. Puntin lisäksi ulkona tehtävät loikka- ja mäkitreenit on noussut ihan parhaiksi!! Kuumuudestakin huolimatta, lakki päähän ja ulos vaan 🙂 ja tarpeeksi vettä!!

  27. Mäki- tai porrastreeni ulkona! Ei tarvii kellarisalia juuri kuluttaa kun tolla saa jalat tukkoon moneksi päiväksi 😀 Kesän ekalla kerralla olis pitäny pyörätuoli varata mukaan…

  28. Treenaus ulkogymillä aurinkoisena päivänä parhaan kaverin kanssa !!!! 😍

  29. Paras kesätreeni rullaluistelu sauvojen kera. Tehokasta ja samalla saa nauttia ulkoilmasta😊 Salitreeni tulee hyvänä kakkosena tällä punttipirkolla!

  30. Salihan se on kesät talvet, mutta kesällä myös mäkivedot ja erilaiset ulkotreenit kelpaavat!

  31. Kyllä se vaan on perinteinen raudan heiluttelu salilla, vuodenaikaa katsomatta 💪

  32. Perinteinen salitreeni tottakai 💪 Siihen kaveriksi sitten porras- ja mäkitreeniä sekä rullaluistelua ja luonnossa liikkumista 😊

  33. Golf on Ihana kesälaji. Aurinkoa, seuraa ja low intensiteetti treeniä kovan puntti ka hiit treenin rinnalle

  34. Salitreenin lisäksi ehdoton suosikki(inhokki) on porrastreeni 😀 lisätään siihen vielä ennätyskuuma päivä niin se on aika mahtavaa kidutusta.

  35. Kesän suosikkitreeni on ehdottomasti HIIT ulkona, mielellään aikaisin aamulla kun lämpötila on vielä siedettävä 😀

  36. Suosikki treenimuotoni on vuodenajasta riippumatta salitreeni, kesäisin varsinkin kun sille hien määrälle ja hullulle poltteelle ei löydy loppua! ;-D

  37. Kylläpä se vaan salitreeni on lemppari kesät talvet! Lenkkeilykin on iha hauskaa sään osuessa kohdilleen.

  38. Salitreeni on isoin rakkaus vuodenjasta riippumatta mut kesällä iskee aina joku lenkkikärpänen 😀 Intervallit pururadalla on parhautta !

  39. Juoksu ja kahvakuulan heiluttelu. Mieluiten HIIT tyyliin hiki virraten!

    P.S. Sun snapit on niin hyviä!!! 😀 Piristää kyllä päivää! Sun asenne on ihan huikee!

  40. Salitreeni on kyllä ihan ykköslemppari, mutta on tuo pyöräily paikasta toiseen ainakin kesäisin helppoa hyötyliikuntaa siihen kaveriksi 😀

  41. Kesä tai talvi, niin ei ole kunnon salitreenin voittanutta 🏋 Tietysti rullaluistelu heti toisena!

  42. Kesällä paras liikuntamuoto on ehdottomasti kaikki ulkoilmassa tapahtuva liikunta!

  43. Ehdottomasti erilaiset HIITit ja intervallit ulkona auringonpaisteessa! 🙂

  44. Punttijuntti kyllä aika pitkälti olen =D Mutta kivan sään osuessa kohdalle, teen tabatareeniä ulkona. Kesällä myös hyötyliikunta lisääntyy huomattavasti =D

  45. Salin lisäksi porrastreeni ja tietty kahvakuulailu ulkona!😊

  46. Ehdottomasti rullaluistelu!! Samanlaista vauhtia ei saa talvella suksilla!

  47. Kesät talvet sali on kyllä ehdoton suosikki. Kesällä ja kelien ollessa suotusat mukavaa extraa arkeen tuo erilaiset ulkoradat joista tykkään ihan mielettömästi sekä koripallon pelaaminen ulkona, saa kyllä kunnon hien pintaan.

  48. Rullauistelu on ihan ykkösfeivöritti kesällä!! Ihanat pitkät valoisat illat, hiljaiset kadut ja VAUHTI! Ei oo parempaa kesäiltojen viettotapaa! 😍

  49. Sali ja juokseminen metsässä niin kukaan ei näe 😉 olen alkanut käymään uudella salilla ja se luo motivaatiota. Ah vesimeloni on niin hyvää!

  50. Hyvällä säällä lenkkeily (aloitin juoksukoulussa keväällä) ja huonommolla keleillä raskaat ryhmäliikuntatunnit. I love it! Tuo aminohappovalmiste tulisi niin suureen tarpeeseen ja käyttöön! Treenitunteja kertyy viikoittain päälle toista kymmentä 😉

  51. Kyllä se on se sali edelleen. Ulkona on niin hitokseen itikoita ettei siellä oo erkkikään.

  52. Kunnon metsälenkkeily ja kukkuloiden kipuaminen koiran kanssa, rakasyan myös kunnon hikitreeniä hevosen kanssa sekä agilitysta koiran kanssa, mutta tottakai juoksulenkit ja salitreenit kuuluu myös valikoimaan. 🙂 Paljon kaikkea voi tehdä kesällä ja nauttia keleistä (hyvä kirjoittaa näin kun taivas on pudottanut jo toista päivää vettä kaatamalla).

  53. Hehh täytyy sanoa, että kesät talvet se on salitreeni! <3 😉 ..vaikka myös juoksuun oon vähän hurahtanut!

  54. Tällä hetkellä olen hikiliikuntakiellossa – että varmaankin sitten rauhallinen kävely 😄

  55. Rappustreeni ja kunnon pitkä juoksulenkki! Sään suosiessa jalka nousee rappusia kyllä yllättävänkin kevyesti 😀

  56. Mikä tahansa ilmastoidulla kuntosalilla tapahtuva hikiliikunta on kesän suosikki treenimuodoista 😀

  57. Pyöräily on kesällä mieluisinta. Syksyn tullen on taas kiva siirtyä salille.

  58. Parasta treeniä kesällä on omalle terassille rakentamallani ”kuntosalilla” kuntopiirin tyyppinen treeni sekä tietenkin lenkkeily ihanassa kesäsäässä (huomaa ironia, tänään alkaa kesälomani ja vettä tulee ku saavista! )

  59. Kuntosali se on vuodenajasta riippumatta, koska se tuottaa ääretöntä mielihyvää. Kesässä hyvä plussa on se, että aerobiset voi suorittaa ulkona lämpimässä koiran kera 🙂

  60. Oli kesä tai talvi, niin joudun kyllä vastata kuntosali. 😀

    Olisin halunnut vastata mäkitreenin, jota teen nyt pari kertaa viikossa, mutta kun ei se oo niin kivaa. 😀

  61. Porrastreeni saa hikikarpalot liikkeelle ja jälkikäteen polttelee 👌🏾✌🏽️🍑

  62. Punttitreenit. Ja niistä joko rintatreeni (tykkään penkata) tai 2 tunnin etureisitreeni lämmittelyineen, rullauksineen ja venyttelyinen(rankka, mutta mikä fiilis kun valmista). Takamaalta sain idean rullailla myös sarjojen väleissä. Porukkaa kyllä kattoo Sannia lainatakseni, että mitähän vittua 😀

  63. Kesällä suosikkitreenini on urheilukentällä tehtävä jalkajumppa sekä erilaiset kehonpainoliikkeet! 😊

  64. Koirien kanssa ulkoilu yhdistäen siihen takapihalle kahvakuulan ja käsipainot. Myös normaalit salitreenit joihin voi kuluttaa lomalainen aikaa hyvin!

  65. Perus punttitreeni tai pyöräily+porrasjuoksu kauniissa säässä 😉

  66. Salireenit tottakai, mäkijuoksut ja kuntopiiri auringon paistaessa ulkona!

  67. Salitreenit ympäri vuoden ja kesällä myös enemmän ulkoilu, pitkät kävelylenkit. 🙂

  68. Salitreeni vie kesälläkin, mutta kesällä pyöräily on aivan ihanaa 🙂

  69. Ehdottomasti puntti sali treenit, siit saa puhtia päivään ja tavoitteena on kilojen karistus ja kiinteytys, tuloksia näkyy jo

  70. Kevät,kesä, syksy tai talvi niin tää neiti suuntaa salille. Tai no uiminen ois kesällä jees,mut ku eihän meille tuu kesää 🙁

  71. Kyllähän se se sali on… Vuodenajoista riippumattariippumatta.

  72. Porrastreeni, palauttava uiminen ja tietty perus salitreenit ja jooga vie voiton 😍

  73. Kyl se sali vaan vetää ykköset, mutta aika lähelle päästään myös koiran kanssa aamutuimaan vedetty aamulenkki. Se koiran onnellisuus saa hymyn vaan huulille 🙂

  74. Tämän kesän lemppari on ollut juokseminen esikoisen pyöräillessä vierellä. Hän oppi tänä kesänä pyöräilemään ilman appareita ja voi sitä riemua. Pojasta hauskinta on ”polkea salaman lujaa” jolloin äidinkin pitää kipittää kovempaa ettei salamasankari löydä itseään ojasta.

  75. Tennis ja ehdottomasti rankka trampoliinilointi! Erilaiset hyppy- ja volttisarjat on rautaa😼

  76. Geokätköily pyöräillen, juosten, tai ihan vaa kävellen 🙂 loistava tapa liikkua ihanassa suomen kesäluonnossa. Ja omalla kohdallani hyvä tapa tutustua uuden kotikaupungin saloihin 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta