Herkkubanaani

Uusimmasta (4/2016) Fit -lehdestä löytyy välipalavinkkini pikkunälän taltuttamiseen, ennen treeniä. Ajattelin vinkata pikkunälkä vinkkini myös tänne blogin puolelle (+ makrot, joita lehdestä ei löydy). Eli esittelyssä banaanityttö

Paldaniuksen Herkkubanaani 😀

 

Vinkki: Treenin ympärillä kannattaa suosia hiilihydraatteja ja proteiinia. Superhyvä ja vaivaton välipala ennen treeniä pitää sisällään yhden ison riisikakun (10 g), 20 g mehiläisen siitelöä ja banaanin. Murskaa banaani haarukalla ja sekoita joukkoon pieneksi paloiksi murskattu riisikakku. Lisää lopuksi mehiläisen siitepöly. Mikäli kaipaat makeutta lisää seokseen vielä 1 rkl hunajaa. Makrot ilman hunajaa: 188 kcl, proteiinia 7 g, hiilihydraatteja 35 g, rasvaa 1,25 g. Löysemmän koostumuksen saamiseksi, laita seokseen loraus mantelimaitoa 🙂

ELI GLUTEENITON, MAIDOTON JA VAIVATON 😉

Lehdestä löydät myös Kokki ja ravintovalmentaja Teresa Välimäen: Multismootien ja Hyvinvointivalmentaja Aino Mäkelän: Energiajuoman 😉

Ah! Eikö ole ihanaa, että arki on takaisin! <3 Mä niin kaipasin sinua ARKI! <3<3<3<3<3 Ihanaa on myös palata kyttäämään mitä sinne suuhun tulee laitettua 😀 Eli Herkkubanaanit kehiin 😀

lindapaldanius

4 vastausta artikkeliin “Herkkubanaani”

    • Ihan huippu tuote kyseessä. Siitepölyrakeet sisältävät B-ryhmän vitamiineja (B1, B2, B3, B6, B9), A-, C-, D- ja E-vitamiineja, 59 eri mineraalia (mm. barium, boori, kalsium, kupari, kulta, jodi, rauta, mangaani, fosfori, kalium, seleeni, pii, rikki, natrium ja sinkki). Lisäksi siitepöly sisältää karotenoideista mm. beetakaroteenia ja ksantofylliä, lesitiinä, koliinia, 31 eri rasvahappoa sekä 22 aminohappoa. 35% siitepölyn painosta on proteiinia.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta