Q&A KYSY!!!

Viimeksi eilen minulta toivottiin videopostausta. No tehdään sellainen! Eli nyt kaivataan niitä kysymyksiä. On vähän hassua haastatella itse itseäni, joten apuasi kaivataan. Kysymysten ei tarvitse liittyä bikinifitnekseen. Vastaan juuri niihin kysymyksiin joihin haluat kuulla mielipiteeni. Toivoisin kuitenkin että kukaan ei kysy mitään raskasta kuten: ”Onko sulla silikonit?” 😀

Kysymykset voit rustata alle. Videon väsään torstaina, mikäli kysymyksiä tulee tarpeeksi :DDD

800_6231

lindapaldanius

34 vastausta artikkeliin “Q&A KYSY!!!”

  1. Milloin aloitit salilla käymisen?
    Millaiset välit sinulla on perheeseesi?
    Milloin kisaat seuraavaksi?
    Oletko käynyt lukion?
    Oletko täysin suomalainen?

  2. Mikä on lempilihasryhmäsi treenata?
    Mikä on heikoin ja vahvin lihasryhmäsi?
    Mitä mieltä olet fitnessbuumista? 🙂

  3. Tätä postausta olen odottanut!
    1. onko sulla silikonit 😀 eivaan.. minkä merkkiset ja minkä kokoiset?
    2. millainen teini olit?
    3. paljonko painat tällä hetkellä?
    4. onko sinulla idoli?
    5. seurusteletko?
    6.haluatko joskus lapsia?
    7. mikä eläin olisit?
    8.mikä on sun horoskooppi?
    9.millainen on täydellinen mies?
    10. voisitko kuvitella kisaavasi figuressa tai body buildingissa?

  4. Jos et harrastaisi bikinifitnesstä, mitä lajia luultavasti harrastaisit?
    Leimataanko sinut helposti pinnalliseksi lajin takia?
    Mitä mieltä olet uudesta IFBB Fit Model kategoriasta?

  5. Voiko aerobisen treenin tehdä salitreenin perään (aamuaerobiset ei vain toimi kohdallani)? Jos näin, kuinka pitkä, tasasykkeinen vai hiit-tyyppinen, ja mihin väliin palautusjuoma?

  6. Miten te kisaajat selviätte tän jatkuvan nälän kanssa? 😂 vai meneekö se joskus ohi? Mä alotin salitreenaamisen kolme vuotta sitten uudestaan, tällä kertaa ihan siihen painottaen (aiemmin se oli kilpauinnin rinnalla ja tukena), ja aina kun alotan sokerittoman linjan niin tulee nälkä – eikä se häviä vaikka syönkin koko ajan. Ite kyllä luulen että elimistö yrittää saada mut ymmärtämään että sokeria kiitos, mutta oon pitänyt kiinni siitä että syön ruokaa (mun tapauksessa se on pähkinöitä, kalaa, kananmunia, kasviksia). En oo laskenut kaloreita enkä siis noudata mitään tiettyä ruokavaliota, suurin piirtein uskoisin että syön kyllä tarpeeksi ettei nyt ainakaan kalorivajetta oo, eikä tää nyt mitään hullua kärsimystä tuota, mutta ärsyttävää tää on ku tunnin välein huomaan miettiväni että josko taas söis kun olis vähän nälkä 😂

  7. Paljon kaloreita massakaudella?
    Monta kertaa päivässä ja mitä syöt ?
    Rasvanlähteesi ruokavaliossa?
    Monesti treenaat viikossa ?

  8. Mitä pidit opiskelustasi ja nyt työstäsi? 🙂 Onko alalle vaikea työllistyä ja uskotko, että ala säilyy ja optikoiden työnkuva vain muuttuu vai että työt oikeasti loppuisi?:)

  9. Teetkö mitä työksesi?
    Missä näet itsesi 5v kuluttua?
    Miksi kiinnostuit fitneksestä, kuinka kauan olet ollut lajin parissa?
    Unelmien lomamatka? Kenen kanssa?
    Kuinka kauan olet seurustellut, jos seurustelet?
    Kuinka pitkään meinaat jatkaa kisoja?

  10. Onko sulla raskausarpia tai selluliittiä? Itselläni on ja se raastaa itsetuntoani. Sen taki sairastin anoreksiankin.

  11. oletko koskaan kärsinyt syömishäiriöstä tai ylipäätään onko ollut ongelmia ruoan ja syömisen kanssa?

  12. 1. kolme sinun mielestäsi parasta peppuliiketä salilla
    2. millaiset ovat parhaat kengät kyykkyyn
    3. kauanko kestää suurin piirtein rakentaa tuollainen lihaksikas pylly kuin sinulla, jos lähtötasona on lättäpeppu
    4. mitkä asiat motivoivat sinua liikunnan suhteen
    5. mitä unelmia sinulla on
    6. voisitko nimetä muutaman ns terveellisemmän herkun jota voisi syödä kenties dieetillä ollessa:D
    7. millainen olet mielestäsi bloggaajana?
    8. onko ”helppoa” päästä suosittujen fitness bloggaajien mukaan, vai vaatiiko se paljon työtä ja aikaa?

  13. Kääk! Mahtokohan mun kommentti ja kysymykset tulla ollenkaan kun nettiyhteys päätti säätää jotain.
    Noh, tässä vielä ne jos ei tullut 😀

    Kiva kun teet tälläisen postauksen.
    Miten sun sukulaiset suhtautu asiaan kun päätit kilpailla ja entä nyt?
    Miten paljon harjoittelet poseeraamista?
    Kuinka kauan treenasit ennen kuin kilpailit ekan kerran?

    • Ainii ja sellanen tuli treenatessa mieleen, että kuinka usein treenaat käsiä, siis esim hauksia ja muita?

  14. Hei! Olen saanut paljon vinkkejä blogistasi, kiitos niistä! Nyt mietin sellaista, että voiko lihasmassaa kerätä itseleen, jos ei syö ”plussakaloreita” eli yli kulutuksen? En tarkoita, että söisin alle kulutuksen. Mietin, että jos syön kulutukseni verran pystynkö saamaan lisää lihasmassaa? Kiitos!

  15. Missä näet itsesi 10 vuoden päästä?
    Oletko tyytyväinen elämääsi?
    Oletko koskaan miettinyt kasvissyöjäksi tai vegaaniksi ryhtymistä?
    Oletko hyvä muissa urheilulajeissa?
    Miten päädyit salitreenin pariin?
    Mitä mieltä olet siitä, että nykyään kaikki tahtovat kisalavoille?

    Ps. Blogisi on parasta luettavaa!!!! 😀

  16. Jee kiitos Linda kun huomioit toiveet. Huomaavaisin fitnessbloggaaja. minun kysymykseni: suomen top3 parasta kuntosalia? keitä fitnesskisaajia ihailet/ovat idoleitasi?

  17. Paljonko sun silarit kustansi ja missä otit ne? 🙂
    Riittääkö dietillä 1 pitkä tasasykkeinen aerobinen ja 2-3 HIIT–tyyppistä intervallitreeniä, vai tarvitsisiko enemmän tasasykkeistä? (tiputettavaa on vain muutama kilo ylimääräistä pois)

  18. Lemppari dieettiherkku? Entä offilla?
    Miten hoidat hiuksiasi?
    Lemppari kosmetiikkatuotteet?
    Millainen oli Linda 18v?

  19. – Miten huollat kehoasi? Erityisesti mua kiinnostaa niska-hartiaseudun lihashuolto, jotka jumiutuu auttamattomasti painojen heiluttelusta t. Jäykkäniska
    – Mitä onnellisuus merkitsee sulle? Voitko sanoa olevasi onnellinen just nyt?
    – Mitä sä pelkäät kaikista eniten? Entä mitä rakastat?

  20. Mielipide teineistä jotka sanovat olevansa ”fitness”, ja syövät 1000kcal päivässä ja treenaavat liikaa?

  21. Moikka! Mulla ois tällänen kyssäri: ehdin olla dieetillä kolme viikkoa, onnistuneen plussakauden jälkeen ja kroppa alkokin kiristymään jo erittäin kiitettävästi jne kaikki pelas hyvin. Sit Mul tuli heikko hetki, mistä ensinnäkin koen kauheeta morkkista mut haluaisin nyt tietää, et kuinka paljon yhden päivän lipsuminen vaikuttaa dieetin etenemiseen/edeltävän viikon treenin perille menemiseen plus tietty miinuksella olemiseen jne jne. Päädyin siis viettämään aika kosteen illan ja seuraavana päivänä tietenkin sit hirveet darramättöpizzat ja karkkipussi jälkkäriks. Dafuq? Itsekuri katos aivan sekunnissa jonnekin, en ymmärrä. Mut kumminkin. Onks tää taas lähtöruudussa tää projekti?

  22. Onko sinulla koskaan ollut ortoreksiaa? Tai tunnetko fitnesstyttöjä/poikia joilla se olisi?

  23. Millainen rasvaprosenttesi on kisakunnossa, offilla ja mikä on rasvaprosenttisi suunnilleen ”mukavan tuntuisessa” ja näköisessä kropassa (omasta mielestäsi)?

    Miten mittaat rasvaprosenttisi, pihdein vai impedanssimenetelmällä? Mikä laite, kuinka usein?

    Kuinka paljon urheilevan ihmisen ruokavalion pitäisi sisältää rasvaa, jos tavoitteena on ylläpito tai vain hyvin pieni painon pudotus? Onko 20% liian vähän? Olettaen, että liikuntaa tulee noin 5 kertaa viikossa, punttia, kehon painolla jumppaa ja pyöräilyä.

    Mikä on kokemuksesi alkoholista ja dieetistä? Voiko lasillinen punaviintä sotkea aineenvaihduntaa niin, että laihdutus on vaikeampaa, vaikka kalorimäärät pysyisivätkin suunnitelmissa?

  24. 1. Minkä verran teet ”offilla” aerobista salitreenin lisäksi?
    2. Paljonko mielestäsi on optimaalisinta syödä plussakaloreilla jos tavoitteena kasvattaa lihaksia mutta pitää kunto siistinä ja välttää ylimääräiset makkarat?
    3. Lempiherkut?
    4. Millaista musiikkia kuuntelet salilla?
    5. Mistä löytää samantyyppisen miehen joka nauttii treenaamisesta, syömisestä ja ns rennosta fitness elämäntavasta?:D

    ps ihana blogi sulla :)!

  25. Mitkä ovat suosikki lajisi bikinifitnesin jälkeen?
    Suosikki hiilarin lähde?
    HIIT tyyppinen tehokas treeni vai pitkä matalasykkeinen aerobinen?
    Kauhea nälkä, ruokaa saatava heti! Mitä syöt silloin?
    Millaiset kehut/ tökeröt kommentit ovat jääneet mieleen?
    Monta treeniä teet viikossa?
    Suosikki aerobinen treeni?
    Jos saisit muuttaa yhden ”huonon” ruoka-aineen vähä energiseksi ja teveelliseksi, minkä muutaisit?

    🙂

  26. Onks sulla dieetillä paljon heikkoja hetkiä? Epätoivoisia ja itkuisia.. Miten tsemppaat itseäsi semmoisilla hetkillä? 🙂

  27. Oletko saanut muilta paheksuntaa kerrottuasi, että elät terveellisesti ja treenaat kovaa?
    Mistä uskot että fitneksen paheksunta johtuu?
    Mitä sana fitness itsellesi merkitsee?
    Mitä kuuluu sun normaaliin jalka/pepputreeniin?

  28. Miks oot noin ihana? Koska teette Bettiksen kaa taas niitä iloisia treenivideoita? Ootko pohojosen tyttöjä? Mitä fitnespiireissä oikeasti oltiin mieltä siitä, kun Ruusila-Nousiainen putsaski koko potin ja nousi vuodessa ammattilaiseksi? Oliko tyttöset kateellisia? Miten se kehitys oli mahdollista? Kummasta päästä kuorit banaanin? Käyttäisitkö dopingia jos et jäisi kiinni? Miten löysit fitnesurheilun? Miks mää kyselen näin paljon?

  29. Ihan mielenkiinnosta, kuinka pääsit fitfashionille bloggaamaan? Saatko bloggaamisesta palkkaa tai ’pientä taskurahaa’ ja mitä kautta?:) muutenkin musta ois kiva kuulla bloggaamisesta harrastuksena:)

  30. KUINKA PALJON 1KG LIHOMINEN (RASVAA) VAATII ENERGIAA?
    Minun pitäisi nostaa terveellisesti painoa ja eri lähteissä on energia määrät kuten:
    1kg= 7000kcal 9000kcal ja jopa 10 000kcal…. onko sinulla näkemystä?
    Entä kuinka nopeasti 2kg lihominen tulisi tapahtua jotta se on terveellistä?
    Olen siis alipainoinen,,. ja lääkärin määräsi lihotuskuurille, sen enempiä ohjeita antamatta.
    taustalla minulla on anoreksia, mutta en ole enää pahemmin alipainoinen (bmi nyt 17,2)
    pahimillaan ollut bmi 12

  31. Moikka! Mulla olisi sellanen kysymys, että järjestätkö sä jossain poseerausopetusta/ saisko sulta varaa yksityistunnin ja mihin hintaan? 🙂 Olen itse nyt keväällä kisaamassa eka kertaa ja seurannut taivaltasi jo pidempään ja olisi hauska oppia lisää menestyneeltä kisaajalta 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta