Suosikki lisäravinteeni

Olen aloittanut jo MM -kisoihin matkalaukun pakkaamisen ja samalla joutunut pohtimaan mitä kaikkia purkkeja raahaan mukaani. M-nutrition on tukenut urheiluharrastustani lisäravinteiden saralla jo useamman vuoden ajan. Voin siis hyvällä omatunnolla sanoa, että suurin osa heidän tuotteistaan on minulle todella tuttuja. Kuntosalilla on tullut pyörittyä jo yli viisi vuotta ja tuona aikana on tullut testattua useita eri lisäravinne valmistajia. Yksiselitteinen syy siihen miksi teen yhteistyötä M-nutrition kanssa on laatu.

*sis.mainolinkkejä

Linda 033

Heti alkuun haluan antaa kaikille lipidoa hivelevän vinkin:

“Hanki palautusjuoma joka maistuu oikeasti hyvälle. Unohda kaikista halvimmat pieru proteiinit!”

MM matkalaukun must have purkit

M-nutrition lihaproteiini, maku *ananas. Hurjan makea. Tämä loistava tuote jos haluat käyttää proteiinijauhetta, joka oikeasti maistuu! Makeudessaan todella koukuttava. Ihan super hyvää etenkin treenin jälkeen taltuttamaan makeanhimon.

M-nutrition uusista HydroIso -proteiineista mukaan pääsee myös *valkosuklaa-hasselpähkinän. Kyseinen maku sopii paremmin esim. aamupalalle, koska se on maultaan “aidompi” näin ns. ällömakea ähkyä ei pääse yllättämään.

Proteiinisynteesin ylläpidon ja makeanhimon taltuttamisen toteutan myös Unkarissa (kaksi kertaa päivässä) aminohappoilla (*BCAA 411 maku persikka). Tähän tuotteeseen ei vain pysty kyllästymään.

Linda 032

Dieetillä käytän rasvanpolttajia. Nyt käytössäni on ollut Supermass tuoteperheen *Pro burn. Otan näitä 3 kpl aamupalan yhteydessä ja kolme kpl lisää ennen treeniä. Ennen jalkatreenejä olen käyttänyt myös lihasväsymystä estävää (2kpl) *Cakic -kapseleita.

 

Laturia en MM -matkalla tule käyttämään, koska treenit jotka toteutamme Eevin kanssa ovat vain pumppi -henkisiä. Jos tarvitsisin laturia valitsisin joko *Manian tai *Prezonen väliltä 🙂

Mukaan kasaan myös seuraavat vitamiinit ja jauheet:

Magnesium

Kepler

Monivitamiini

D -vitamiini

C -vitamiini

Omega 3

Maitohappobakteeri

Sinkki

Viherjauhe

Linda 015
Oomppa Loompa look a like 😀
lindapaldanius

7 vastausta artikkeliin “Suosikki lisäravinteeni”

  1. Eikös ADT kieltänyt AMP-sitraattia sisältävät tuotteet kilpakaudella? Pro Burnissahan sitä on, kuten myös Prezonessa. Toivottavasti näistä ei tule sulle ongelmia. Tsemppiä kisamatkaan. Ps. Sulla on aina todella hienoja ja persoonallisia kehyksiä. Erottuu massasta positiivisella tavalla. 😊

    • Noin 4 viikkoa ennen kisoja käytön lopettaminen pitäisi riittää 🙂 Olen ollut dieetillä nyt 30 viikkoa :DDDD

  2. olisi kiva lukea milloin käytät noita, siis ajoitus. milloin otat esim vitamiinit päivässä? muuten hyvä arsenaali sulla

    • Aamu: viherjauhe 5g, 2 kpl omega 3, monivitamiini, c-vitamiini, d-vitamiini
      Ilta: 2 kpl omega 3, sinkki, maitohappobakteeri, magneesium

  3. Moikka! Hei osaisitko kertoa mikä olisi hyvä ja riittävä lähde päivittäiseen kalsiumin saantiin henkilölle joka ei käytä maitotuotteita? 🙂 kiitos jo etukäteen ja onnea kisoihin!

  4. Hei! Olen käsittänyt että noudatat maidotonta ruokavaliota tällähetkellä, joten mietin että miten toi hera sopii sulle? Itseä kiinnostaisi maitotuotteista luopuminen mutta herasta en välttämättä haluaisi eroon..

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta