Jalkapäivän salaiset aseet!

Miten viikon fyysisesti vaativimmasta treenistä saat maksimaalisen hyödyn?

Omat salaiset aseeni chicken legsien selätykseen:

  1. Banaani

Valitse itsellesi jokin porkkana. Oma porkkanani on banaani. Super säälittävää, mutta superhyvää. Syön toki banaaneja muidenkin treenien jälkeen, mutta olen mielessäni rakentanut banaanista THE THING. LEG DAY = BANAANI

image
Toppi ja housut Brasil sul, www.gazoz.fi
  1. Asenne

Jalkapäivän aamulla herätessäni olen päätän, että tänään rankaisen kaikkia ja kaikkea (etenkin salilla). Eli aamu alkaa ajatuksella NOTHING CAN STOP ME!

  1. Motivaatiokuvat

Omissa motivaatio kuvissa olen minä itse. Minulle on ihan sama millaisen takaliston joku muu on onnistunut rakentamaan. Eniten minua kiinnostaa omissa treeneissäni millaisen takaliston pystyn rakentamaan itselleni, en muille. Kyllä, minullakin on oma #womancrush ja hän on Yarishna IFBB Bikini Pro. Etenkin iltaisin viihdytän itseäni luennoimalla sisarelleni miten aion toteuttaa Yarishnan ulkonäön kopioinnin. Suurimmaksi haasteeksi kopioinnissa on osoittautunut kansallisuus. Yarishna on puertoricolainen ja näin ollen ihonväri on vähän eri. Kopioinnissa olen siis päässyt vain mietintä asteelle. Olen pohtinut mikä itsestäänruskettava on lähinnä hänen ihonsävyään ja minkä litkun käyttöä ihoni kestäisi parhaiten pitkällä tähtäimellä. :DDD

image

  1. Laturi

Meikäläisen pylly ei nouse pelkän kahvin voimalla. Tällä hetkellä olen ihan rakastunut sponsorini M-nutrition vanhaan kunnon Maniaan. Olen käyttänyt kyseistä laturia jo vuosia. Välillä vaihtelen stimulanttia esimerkiksi Supermaa Prezone (Cherry cola), mutta aina tuo Manian villivadelma maku hivelee yhtä suloisesti makunystyröitäni. Lisäksi Mania sisältää kohtuullisen määrän beta-alaniinia, joka aiheuttaa kihelmöintiä. Kasvojen, korvien ja kämmenien alueella syntyvä pieni nipistely saa kummasti vipinää kinttuihin.

  1. Tavoitteet

Etenkin “offilla” tykkään asettaa kyykky tavoitteita, mutta dieetillä suhtaudun tavoitteisiin huomattavasti nöyremmällä asenteella. Dieetillä jalkapäivän tavoite on tehdä parhaani, mutta offilla rakennan kyykky tavoitteen esimerkiksi näin:

VIIKKO 1 lisään varmaan kyykky painooni esim. 57,5 kg x 3 (sarjaa) x 5 (toistoa)  tangon päihin hilut, eli 2 x 1,25kg

VIIKKO 2  tangon päihin 1,25 kg tilalle 2,5 kg lisäpainot

VIIKKO 3 tangon päihin 1,25 kg ja 2.5 kg lisäpainot

VIIKKO 4 muuten sama mutta kolmas sarja 6 toistoa

VIIKKO 5 muuten sama mutta toinen ja kolmas sarja 6 toistoa

Tavoitteita voi tietenkin muokata sen mukaan miten tekniikka pysyy hallussa, jos tekniikka alkaa kärsiä teen saman setin kuin edellisellä viikolla. Kaikki nämä salaiset aseet ovat siis oman pääni sisällä. Kaikki lähtee asenteesta, super tylsää! Mutta näin se vain!

Tsemiä jalkatreeneihin!

image
Miten ihminen voi olla noin tyytyväisen näköinen, noilla kanan jaloilla :DDD
lindapaldanius

3 vastausta artikkeliin “Jalkapäivän salaiset aseet!”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta