Kisalook ja paino

H-hetki lähestyy ja mystiset viimeistelyt on startattu jo reilu viikko sitten. Edelliset kisakuntoni ovat rakentuneet niin että ennen kisapäivää on käytännössä menty ihan perus seteillä. Eli olen olen treenannut ja syönyt kutakuinkin ihan tavallisesti dieettini silloisten makrojen mukaan. Nyt olen kuitenkin päässyt ihka oikeasti nauttimaan tankkailun ihanasta maailmasta. Etenkin kulunut viikko on sanalla sanoen ollut super kiireinen, onneksi hiilarit ovat kuitenkin muistaneet huolehtia hymystäni. Kalorit ovat huidelleet nyt noin 2500 kcal ja makrot ovat siis hyvin hiilihydraatti painotteiset. Tänään olisi vuorossa selkä, jes!

image

#2daysout

Aamupaino tänään (8.10) 48.9 kg, eli ruokaa on edelleen luvassa 🙂 Kisavalmistautumiset ovat myös kovan tohinan alla ja niiden perässä on tämä viikko pitkälti juostu. Ohessa olen tietenkin tehnyt mm. opparia ja viimeisten kurssien oppismistehtäviä. Täsmähyökkäykseni erilaisiin kisavalmistaumisiin olen toteuttanut Eevin ja D:n bootcampilta. Nyt mennään nimittäin isolla #bikinifitnesshelvetti-aikajaksolla. Fakta on vaan se että päässä pyörii hyvin vähän mitään muuta kuin viikonlopun kisat ja Eevillä se tilanne on aika sama. Eli yhdessä saamme jauhaa ihan tuskassa bikini fitneksestä 😀 Dan parka :DDDD

image

Maanantaina olin terapiassa, eli kampaajalla Yrjönkadun Sydämen Pohjassa. Tanja on huolehtinut hiuksistani kuluneen vuoden ajan ja joka kerta kun lähden Tanjan luota olen ollut super tyytyväinen. Tämäkään kerta ei ollut poikkeus. Tällä kertaa poikkesimme vähän normaalista, koska kävimme läpi miten virittelen hiuslisäkkeen kisojen tiimellyksessä.

image

Tällä kertaa hiuksiani hellittiin Loréalin pro fiber hoitotuotteilla. Värjäyksen yhteydessä hiusten pesu tehtiin Restore linjan vaurioituneille hiuksille suunnitellulla shampoolla. Tämän jälkeen hiuksiini levitettiin ampulli, joka sisälsi seerumia, jonka hoitava vaikutus viimeisteltiin vielä maskin avulla. Ja lopputulos oli enemmän kuin mieleen! <3

image

image

Eilen keskiviikkona naiseksi muuntautumiseni jatkui kynsien parissa. Kiire on ollut niin järkyttävä että omasta ulkonäöstä huolehtiminen on ollut kirjaimellisesti toissijaista… Keskiviikkona suuntasin siis nimikaiman hoiviin, eli Lindan ThorBeautyyn. Pakko sanoa, että Linda todella ymmärsi tyylini ja teki minulle hyvällä maulla kunnon glitterikynnet. Ne on niin ihanat, että mä vaan tuijotan niitä koko ajan suu auki. Toki suuni taitaa olla auki koko ajan ihan noin muutenkin 😀 Lindan kynsitaiteilua voit käydä kurkkaamassa hänen henkilökohtaisella instagramtilillään @lindamirjam

1444143057708
Lisäksi Linda lupasi tällaisen herkun lukijoilleni 🙂

Koska tuleva viikonloppu on ainakin itselleni täynnä motivaatiota, haluan tietää mikä sinua motivoi? Kaikkien kommentoineiden kesken arvon 50e lahjakortin ThorBeautyyn! Jätä oma vastauksesi kommenttiboksiin ja liitä mukaan sähköpostiosoitteesi. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Vastausaikaa on maanantaihin 12.10 saakka.

image

 

lindapaldanius

58 vastausta artikkeliin “Kisalook ja paino”

  1. Terveellisen safkan syömiseen mua motivoi sen aiheuttama kevyt olo ja fiilis et homma hanskassa. Treenaamiseen en juuri tarvi motivointia, rakastan sitä! ja toki mulla on myös tavoitteita.

  2. Mua motivoi oman kehityksen näkeminen, muut urheilulliset ihmiset, lomamatkat ja hyvä ja energinen olo jokaon seurausta tietenkin terveellisestä ruuasta☺

  3. Hyvä olo motivoi pitkällä aikavälillä eniten. Fyysinen kehittyminen on tietysti myös mukavaa 😊 syöminen on itselle haaste – miten syödä riittäväsi kunnon ruokaa. Kiitos mahtavasta blogista, onnea kisoihin!

  4. Jos puhutaan treenaamisesta ja terveistä elintavoista, niin mua motivoi terveenä pysyminen, haasteet, oppiminen ja toki myös oman kropan ulkomuodon kehittäminen 🙂

  5. Minua motivoi liikunnasta tuleva hyvä fiilis, arjessa paremmin jaksaminen, lapset, oma peilikuva näyttää paremmalta ja terveys. Tsemppiä kisoihin❤️✌️!!

  6. Itselläni motivoi kaikista eniten hyvä olo ja jaksaminen. Sen mukaan teen elämässäni päätöksiä. Myös hyvä motivaattori on kehitys minkä näkee itsessä. Tietysti unohtamatta hyviä blogaajia, jotka motivoi kirjoituksillaan! 🙂 Onnea kisoihin!!

  7. Mua motivoi onnellisuus ja tyytyväisyys itseensä ja elämiseen ylipäätään! Mikään ei oo parempaa kun huomata voivansa oikeesti hyvin ja samalla jotain muutoksia sieltä peilistäkin voi huomata 🙂 Super tsempit viikonlopulle, kannustamassa ollaan paikanpäällä!

  8. Mua motivoi milloin mitkäkin asiat, kuten udet treenivaatteet, uusi palkkarimaku, hyvä sää… U name it. Mutta taustalla mulla on myös syy, joka on vedenkestävä. Urheilen ja treenaan tavoitteellisesti salilla itseni takia. En siltä kantilta, että haluan näyttää paremmalta tai olla muiden silmänruokaa. Vaan siltä kantilta, että vaikeasti alipainoisen ajanjaksoni jälkeen (stressaava elämäntilanne aiheutti sen ettei ruoka maistunut, eikä sitä edes muistanut syödä) olen ymmärtänyt kuinka paljon paremmin voin ja kuinka paljon energiaa mulla riittää asioihin, ihmisiin ja uusiin seikkailuihin. Mulla on niin kova elämänjano ja kehittymisenhalu henkisellä tasolla, että on ihanaa kun treenit tuovat päiviini breikkejä ja täysin aivot narikkaan- aikaa! Terveys on asia, jota en koskaan haluaisi menettää. Parhaiten motivoi siis ajatus siitä, että elämä on annettu elettäväksi jokainen päivä nauttien – vaikka välillä mennään vuoristorataa alaspäinkuin luotijuna, niin silläkin kolikolla on varmasti kääntöpuolensa. Ei hyvää ilman pahaa, eikä pahaa ilman hyvää. 🙂
    Tsemppiä Linda kisoihin ja ihanaa syksyä!

  9. Minua motivoi hyvinvointi ja onnistumisen tunne. Valitsen terveellisemmän elämäntavan, koska haluan voida hyvin ja sitä kautta olen oppinut nauttimaan todenteolla treenaamisesta ja terveellisestä ruokavaliosta (unohtamatta inhimillistä herkuttelua :D). Onnistumisen tunne on luonnollisesti suuri osa ihmisten motivaatiota. En ole kuitenkaan päässyt elämästäni läpi ruusuilla tanssien. Niinä hetkinä kuin koen epäonnistumisia (esim en pääse tentistä läpi) on minun ymmärrettävä yrittää kovempaa ja tehdä jotain toisin. On todella motivoivaa jälkeenpäin nähdä oman työnsä tulos ja onnistuminen.

    Epäonnistumiset kehittävät minua, koska joudun tällöin kehittämään toimintapojani. Kuitenkin motivaationa siintää se kiintopiste mihin haluan päästä, mutta samalla minun on muistettava se tämänhetkinen tilanne, eli mihin olen jo kulkenut. On oltava myös ylpeä siitä työstä mitä on jo tehnyt, mutta nähdä oma potentiaali, jotta pääsee parhaaseen tulokseen. Se on palkitsevinta.

  10. Mikä motivoi?
    Kyllä mä sanon että tällä hetkellä nää Blogien lukemiset, aina kun tuntuu ettei treeni tai ruokahommat tunnu hyvältä, uppoudun näihin blogeihin ja ainakin tähän asti on käynyt niin, että ruodussa ollaan nopeesti.
    Tosin tavotteena ei ole itsessään Fitness, vaan saada vuosien polviongelmien jälkeen vanha kunto takaisin.

    Suuresti Tsemppiä kisoihin. 🙂

  11. Minua motivoi oma tyytyväisyys sekä tavoitteiden saavuttaminen ja niiden päättyminen! Uusien asioiden suunnittelu kun vanhat on saatu suoritettua 🙂 Onnea kisoihin!

  12. Mua motivoi liikunnasta tuoma hyvä olo ja oman kehityksen seuraaminen. Tykkään myös asettaa pieniä tavoitteita ja niiden saavuttaminen motivoi paljon! 🙂

    Tsemppiä kauheesti kisoihin! Oot upee!

    • Muistaakseni viime vuonna ostin Lindexistä 🙂

  13. Vuosia sitten,eli kauan kauan sitten,kärsin kovista selkä kivuista.Kiropraktikon avustuksella sain opit ja neuvot kuntoiluun.Polvissa kulumaa ja ranteissa myös…Mutta tämä liikunnan tuottama ilo ja sen kautta tullut kivuton elämä on minulle se suurin motivaatio.Nämä aamut jotka saan herätä ilman kipua ovat parasta.Rappureenit ja punnerrukset…Ihanaa 🙂

  14. Onnistumiset antaa aina lisää virtaa ja motivoi jatkamaan! Pakko myöntää, että kyllähän ne uuet reenivaatteetki tuo mukanaa motivaatiota.

  15. Mua motivoi terveellisesti syömisessä oma lapsi, että hän saa terveellistä ruokaa ja hyvän esimerkin 🙂

  16. muo motivoi onnistumisen tunne ja kevyt olo. myös Mielikuva siitä kun oon päässy tavotteeseeni, se tunne tulee olemaa mahtava 😀

  17. Että tulokset urheilussa paranevat, että perheeni jaksaa tsempata, että minulle annetaan aikaa vaikka olen äiti, että saan harrastaa mitä rakastan, että elämässäni on kaikki kunnossa, että treenikaverit on iloisia ja positiivisia = motivaatio.

  18. Minua motivoi oma kehitys salilla. Joka viikko huomaa miten lihasta on tullut ja jaksaa tehdä isommilla painoilla. Myös kropassa näkyvä muuttuminen auttaa jaksamaan! Ja tietysti kaikkein tärkein hyvä olo treenin jälkeen ja energinen tunne loppu päiväksi:)

  19. Mua motivoi nähdä ihmisiä, jotka ovat omia itsejään, toteuttavat itseään, ovat vapautuneita, sinut asioiden kanssa, minkä lisäksi ovat kaikinpuolin kokonaisvaltaisessa tasapainossa. Sen huomaa niin hyvin päällepäin, jos mielen kanssa on ailahtelevuutta. Mielestäni ei välttämättä riitä, että toteuttaa unelmiaan, koska siltikin sosiaalinen ja oma henkinen jaksaminen voi olla täysin muuta. Puhumattakaan fyysisestä terveydestä. Oman elämänsä herruus on tietyllä tapaa motivoiva ajatus, mutta senkin tulee olla kokonaisvaltaista.

  20. Minua motivoi välilevypullistumani. Selkäni on aika totaalisen hajalla, joten se motivoi minua kuntoutumaan ja jatkamaan jumppailua. Periksi ei anneta. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta jumppailut ja liikkuminen saa selän aina vetreytymään hetkeksi, mikä on suunnaton ilo 🙂

  21. Motivoi se kun mietin miten oon saanut muutettua vartaloni mallia treenaamisen ja oikein syömisen avulla hurjasti! Ja salille mennessä motivoi se, että musta tulee kokoajan vaan parempi kun uskon siihen itse, ja kun teen työtä sen eteen mitä haluan. Tottakai motivoi hurjasti myös vahvat sinun kaltaiset bikini fitness-naiset! 🙂

  22. Minua motivoi eniten kehitys ja toisaalta myös toki liikunnan tuoma hyvä olo 🙂

  23. Moi!

    Mua motivoi tietenkin kaikki treenipostaukset, joista voi hakea inspoa kun sali ei millään maistuisi. On hauska seurata sun niin erilaista elämää mitä itse elää, omistautuminen omalle lajille kun on mielestäni tosi arvostettavaa. Sun blogi erottuu muiden joukosta hyvällä ja rohkealla läpällä, jonka takia näitä juttuja on ihan erityisen kiva lukea😁 Tsemppiä kisoihin!

  24. Terveys ja kokonaisvaltainen hyvinvointi ihan ehdottomasti, on ihanaa olla täynnä energiaa ja olla tyytyväinen omaan oloon ja elämään

  25. Minua motivoi omat tavoitteet opiskeluun ja urheiluun liittyen, sekä se, kun huomaa hiljalleen edistyvänsä 🙂

  26. Minua motivoi oma kehitykseni, eli esim. kun jaksan juosta pidempiä lenkkejä, niin se motivoi jatkamaan harjoittelua. Lisäksi tämä kipakka syysilma motivoi muutokseen 🙂

  27. Mua motivoi tavoitteet, ja laatimani toimintasuunnitelmat tavoitteiden saavuttamiseen!

  28. Mua motivoi omat pikku saavutukset matkalla isompiin, ja toki mallikkaat esimerkit, joita täällä blogi maailmassakin vilisee 😉

  29. heippa! minuu kiinnostais että millanen siun dieetti on ollu tuossa kiristelyvaiheessa? noin suurin piirtein. eli ootko joutunu olee jaksoi vähillä hiilareilla vai ollaanko koko ajan oltu tyyliin päälle 150g tasolla? olisko sulla kertoa tiivistäen miten tuo dieetti etenee alusta aivan kisapäivään asti (suurpiirteisesti siis miten sulla yleensä menee) tai vinkata jonnekin jossa jotai esimerkkei olis? minuu kiinnostais kauheesti millanen dieetti on ja miten se muuttuu et saadaan kroppa kireeks. en vaa oo löyätny mistään netist tietoo…hyvält sun kunto näyttää, toivottavasti vkl kisat menee nappiin! 🙂

  30. Kyllä mua eniten motivoi se mielettömän hyvä olo, jonka treeni ja sitä tukeva ruokavalio tuo. Ei enää ikinä paluuta vanhoihin tapoihin! Paljon motivoi myös esim fitnesskisaajien rautainen kunto, vaikken itse edes tähtää lavoille 🙂

  31. Minua motivoi oman hyvinvoinnin vaaliminen; kun treenaan, syön terveellisesti ja nukun riittävästi teen itselleni hyvää koska olen sen arvoinen. Sairastin vuosia vakavasti ja koin itseni riittämättömäksi ja mitättömäksi ihmiseksi. Rankaisin itseäni treenillä ja melkein tapoin sillä itseni. Nyt vasta osaan arvostaa itseäni ja olen löytänyt tasapainon treenin ja levon kanssa. Treenistä saan itsetuntoa, rentoutta, voimaa ja lisää kehontuntemusta. Me olemme jokainen elämämme tärkein ihminen.

  32. Mua motivoi ihan hirveesti kun huomaa että on kehittynyt esim salilla saa paremman tuntuman tai pystyy tekeen isommilla painoilla 🙂 ja ylipäätänsäkkin, se motivoi todella paljon kuinka hyvä olo liikunnasta ja terveellisestä ruokavaliosta tulee!

  33. Kyllä se hyvä ja virkeä olo 🙂 Se myös että saa tehdä siitä mitä tykkää ja syödä PALJON, mutta silti ainoa joka kasvaa on peppu :p

  34. Oman kehityksen huomaaminen motivoi sekä treeneistä saatu hyvä olo! Muiden onnistumiset motivoi myös itseä tekemäänn töitä omien tavoitteiden saavuttamiseksi! 🙂

  35. Olen pitkän kamppailun jälkeen oppinut imemään motivaatiota vastoinkäymisistä. 🙂 Turha lannistua – katse eteenpäin!

  36. Riippuu vähän, mistä asiasta on kyse, mutta suurimpia motivaation herättäjiä ovat muut ihmiset, liikkuessa musiikki, hyvästä ravinnosta tuleva hyvä olo jne. 🙂

  37. Moikka! Ja heti onnea kisoihin. Hmm motivaatio, parhaitan varmaan tulokset. Se miten rauta alkaakin olemaan kevyttä ja jalkaprässiin saa ladella kiekon perään kiekkoa. Miten miehet salilla kaivaa valmiiksi puhelinta ja 112 mut niin vaan 150 cm muija näyttää näille närhen…hih! 🙂

  38. Minua motivoi omat onnistumiset ja ennätykset. Myös treeniblogeista saan motivaatiota ja uuta intoa tekemiseen.

  39. Kyllä minua motivoi hyvä olo, jaksaminen ja toiveissa oleva pitkä elämä. Terveellistä ruokaa ja liikuntaa oikein odottaa kun tietää sen kantavan tulosta pitkällä aikajänteellä. Toki herkkujakin tulee syötyä, mutta niissä tilanteissa usein yhdistää ilo ja yhdessä olo rakkaiden kanssa.

  40. Ruokavaliossa (paleo) mua motivoi se, että oikeasti voin hyvin. Maha ei ole sekaisin ja jaksan paljon enemmän. Liikuntamotivaatiota antaa se fiilis, mitä koen liikkumisen jälkeen! 🙂

  41. Heips! 🙂 Itseäni motivoi haaveet tulevaisuudesta (se perus oma talo, koirat ja mies on jo ;)) ja tietenkin oma hyvinvointi motivoi. Olen tällä hetkellä paremmassa kunnossa, kuin koskaan aikaisemmin ja se tuntuu hyvältä ja innostaa jatkamaan!

  42. Minua motivoi oman hyvinvoinnin ylläpito ja sekä myös oman kunnon kehittyminen. Kuitenkin oma hyvinvointi on aina ykkösenä 🙂

  43. Ehdottomasti treenaamisesta tuleva hyvä olo, nousevat painot salilla sekä tietysti blogit 🙂

  44. Mua motivoi eniten tulokset mutta matkalla tuloksiin motivoin itteeni blogeja lueskellen ja esim instagramin ja pinterestin avulla!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta