Kuntokuvat 12.9 #4weeksout

Vihdoinkin myös oma kisapäivä alkaa lähestyä ja voin alkaa henkisesti valmistautumaan kilpailutilanteeseen. Koska treenit eivät enää syö aikaani, voin keskittyä poseerausharjoituksiin. Olen viimeiset kolme viikkoa treenannut 5 kertaa punttia ja 1 kpl HIT (mäkijuoksu)/per. viikko. Eli aika iisisti saa ottaa, mikä on tässä vaiheessa aika ihanaa. Pakko myöntää, että kyllä ne omat pikku tikkujalat osaa olla yllättävän painavat.

image

Mielitekoja ruokapuolella ei ole vielä ja haluan korostaa vielä. Tiedän ja tunnen itseäni sen verran että, ”lopun” häämöttäessä annan itselleni periksi myös henkisellä tasolla. Eli veikkaan noin viikon päästä nukahtamistani tulee häiritsemään ajatustasolla, jokin näistä: 1. lihapiirakka 2. riisipuuro 3. ruisleipä. Nyt taas joku miettii, että miksi sä et muka voi syödä ruisleipää tai riisipuuroa? Noh, syynä on joko maito tai gluteeni. Joo, riisipuuron voi tehdä veteen, mutta olisihan se ihan ohuesti parempaa vaikka punaiseen maitoon tehtynä. Valitettavasti myöskään laktoositon vaihtoehto ei kelpaa vatsalleni….

image

Näissä Töölö gymin pissan keltaisissa valoissa näytän jopa ihan ”normaalin” väriseltä. Todellisuus on kuitenkin toinen. Olen valkoinen kuin hattivatti ja solarium on tälle haamujen kuningattarelle pelkkä vitsi. Väri ei tartu, mutta ei hätää! Onneksi kisaväri tulee purkista 🙂 On totta, että dieettaaminen näkyy naamasta ja näin se vain on. Elimistö säästää välttämättömistä elintoiminnoista ja yksi niistä taitaa olla beettakaroteeni :/ Pitkä dieettaaminen aiheuttaa ”kehon sisäistä palelemista” ja siksi esimerkiksi poskiin tai alaselkään voi kasvaa hetkellisesti babyhairia. Lisäksi naamassa ilmenevät dieetin merkit voivat näkyä tummina silmänalusina ja lisääntyneinä ryppyinä. Paperin ohut iho tuo paremmin esiin muun muassa suupielien juonteet. Eli terveellistä hommaa kaiken kaikkiaan!

image

 

Jätetään tämä terveellisyys puinti sikseen ja palataan sellaiseen havaintoon, joita ei yksinkertaisesti voi tehdä kehon ollessa normaaleissa rasvoissa. Olen nimittäin havainnut, että sisälläni kasvaa ilmeisesti puu, koska olen täynnä juuria. Ei olisi pitänyt syödä niitä kaiken maailman siemeniä :DDDD

image

 

Tässä taas yksi osoitus siitä, miltä ne super kuumat bikini muijat näyttää himassa: aina villasukat jalassa ja tukka pystyssä 😀

image

 

Tämä kaikille heille, joissa tämän päivityksen keikkuminen vähissä vaatteissa ärsyttää. Itse en ole ketoosilla, mutta thaimaalaista torimyyjää lainatakseni: ”Same, same!”.

lindapaldanius

21 vastausta artikkeliin “Kuntokuvat 12.9 #4weeksout”

  1. Pidä huumori mukanasi loppuun asti! Näitä on niin kiva lukea 🙂 Huikea kunto!!

  2. Hihihi, tarkoitatkohan sä nyt muakin tuossa viimeisessä kappaleessa? Tämä täytyy nyt kyllä ottaa jo kohteliaisuutena 😀 Anna palaa nyt vaan ja jätä negatiiviset tunteet pois! Pahoittelen vielä viikontakaista napa-paskamyrskyä 😀

    • hyvä että muistan oman nimeni… Ikävää jos sinulla on sellainen kuva, että olisin jotenkin negatiivinen 😀

  3. Olen lukenut blogiasi jonkin aikaa, mutta en ole vielä aiemmin kommentoinut. Kirjoitustyylisi on todella piristävä ja tekstisi saa lukijan hyvälle tuulelle! Teet omaa juttuasi täysillä, etkä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa. Se on todella hienoa! Kuntosi on upea, tsemppiä kisavalmisteluihin! 🙂

    • Taidan valita näistä hyvistä vinkeistä mantelimaidon, kiitos myös sinulle!

  4. Ahah, kiitos taas nauruista :- D sun tapasi kirjoittaa on huikee, niinkun tossa jensukin kommentoi. Toteutat tätä lajia niin omalla tyylilläs, ilman (ainakaan ulospäin esiintyvää) stressiä ja maalaisjärjellä. Toi treenimäärä minkä kerroit tässä tekstissäsi, on mun omaan korvaan hyvinkin terveellinen tässä fitnesskulttuurissa, joissa aina välillä ne kaikista suurimmat treenimäärät tuntuu olevan se siistein juttu, se juttu minkä perusteella sut arvioidaan. Että kuinka paljon MÄÄRÄLLISESTI treenaat. Siinä mennään mun mielestä vikaan, ja sit aletaankin tehdä tätä lajia vähän väärillä perusteilla, jos isot treenimäärät on ainoa meriitti jolla niitetään kunniaa kanssakilpailijoiden kesken. Sun ja sun takana seisovan valmennuksen ansioista näytät todella hyvä kuntoiselta (tämän lajin kilpaurheilijaksi) etkä puun luikkurangalta johon on iskeny salama. Vitsi, en nyt osaa tätä asiaa parempi suomentaa (yritä sä kuitenki osata tää mun kommentini suoltaa jotenkin järkevästi), mutta sä näytät hiton upealta ja annat hyvän kuvan kilpaurheilijasta myös sun nuorille lukijoillesi!! Paljon onnea kisoihin, pidä hauskaa!
    Lotta

    • Ihana kuulla!!! Kiitos että avasit sanaisen arkkusi, lämmitti kovasti!

  5. Vitsi mikä pylly!!
    Mäkin oon saanut pyöreyttä omaani tässä viime aikoina thank god! Mutta toi sun;) Mitkä on sun lemppari pakaraliikkeet ja toistomäärät?:)

    • No vitsi, kiitos 😀 Vaikea sanoa mitään lempparia, mutta kai se on ihan perus kyykky. Teen jalat kaksi kertaa viikossa. Toisena päivä esim. maanantaina toistomäärät max. 10 per. sarja ja torstaisin 10-15 toistot per sarja.

  6. Ei herranjessus tota sun pyllyä!!! Täällä alko heteronaisellakin kuola valuu suunpielistä 😀 Isot tsempit loppurutistukseen, olet huikea! 🙂

  7. Oot kyllä niin tajuttoman hyvässä kunnossa. Hyvä vetää tyyliin pullaa ja samalla kattella näitä sun upeita kuvia. 😀

    • No kiitos Camilla! Sä oot kyllä itsekkin sellainen kissa, että oksat pois! 😀

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta