Milloin voi jättää treenin välistä

Voihan KAAMOS!!! Helsinki on jo parin viikon ajan ollut pimeä kuin härän pylly. Tästä seuranneena, mieliala on vastannut pyllyn sisällä elämistä. Ainakin näin voisin kuvitella. Miten ihmistä voi väsyttää näin paljon ja mikään ei oikein tahdo kiinnostaa. Tuskin olen ainut, joka kärsii tästä valottomasta ajasta. Kovasti toivoisin lunta, mutta vitsi kun se lumi on niin liukasta! 😀

Tässä unen kaltaisen horroksen keskellä olen miettinyt, milloin voi jättää treenin välistä. Sen lisäksi että olen ollut kuoleman väsynyt, olen kärsinyt kovista lihaskivuista. Keho on vielä palautumassa tämän vuoden dieettien aiheuttamista rääkeistä. Ei riitä että väsyttää ja jokaisessa lihaksessa on hermosärkyä, vaan kaiken tämän lisäksi polvi on samperin kipeä. Vasen polveni on kiukutellut koko vuoden ja jälleen ärtynyt todella kipeäksi. Tämä polven ärtyminen on ihan oma vika, koska olen laiminlyönyt lihashuoltoa. Kaiken kaikkiaan tekosyitä löytyisi aika kivasti jotta salitreenin voisi skipata, hyvällä omatunnolla.

Tiistaina jalkajumppaa tehdessäni mietin, että on tämä ihan hullun hommaa. Polvi oli taas niin kipeä, että en päässyt kyykkyyn. Eli tästä seuranneena kyykäämiset oli TAAS unohdettava :'( Jouduin siis tyytymään maailman turhauttavimpaan bikini pakara treeniin. Eli sahataan heikkopäisenä kaikki salilta löytyvät laitteet ja hinkutetaan järkyttävän pitkiä sarjoja, tietenkin ilman taukoja. Henkilökohtaisesti minua ei motivoi millään tasolla, tämän tyyppinen treenaaminen. Kyllä se vaan oli paljon mukavampaa ylittää itsenä, jollakin mukavalla kyykky tuloksella :))

Kyynel poskella jumpatessani, säälin itseäni. Itsesääli otti minusta vallan ja pieni paholainen hartiallani sanoi ”mennään kotiin nukkumaan”. Hah! Eipä menty ja miksi ei? Koska ennen salitreeniä nautin aina supermassan Prezonea. Piristävät tuotteet toimivat myös henkisellä tasolla. Sen kerran kun olet nauttinut stimulantteja, pelottaa jättää treeni kesken. Kun laturi on kaadettu naamariin, on se pakko kuluttaa pois. En ole vielä koskaan kokeillut, saako koko yönä nukuttua jos sitä laturia ei ”kuluta” pois. Kaiken kaikkiaan, näin samperin vaikeana aikana Prezone tekee elämästäni aika paljon helpompaa. Se henkinen taakka jonka skipattu treeni tuo tullessaan, on minulle liian kovaa käsiteltäväksi. Harmaata viikonloppua!! 😀

image

 

 

 

FitFashion

2 vastausta artikkeliin “Milloin voi jättää treenin välistä”

  1. Ottappas sitä sun miestäs kärestä kii ja istahtakaa alas miettimään mikä sen polven kipeyttää…
    Jotta saisitte sen hoidettua pois ongelma listalta, ni ei tarvi jatkossakin tyytyä bikini jumppaan 😀

    Ja vaikka sille polvelle antais parinviikon rasitus vapaan niin ei toi takamus siinä ajassa mihinkään katoa 🙂

    Tuo lihas särky on itselläkin välillä vähän ongelma kun ei tahdo saada nukuttua reenipäivän jälkeisenä yönä…

    • Ei tässä kehenkään tarvitse tarrata. Pitäisi ottaa peili käteen ja katsoa syyllistä silmiin. Syynä polven kiukutteluun, on järjestelmällinen lihashuollon laiminlyöti —> NYT VENETTELEMÄÄN. Juuri siksi, en ole lähtenyt väkisin kyykkyä vääntämään, vaan olen antanut polven levetä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta