Pissipäisyyden korkein level saavutettu!

Kevään dieettiin verrattuna on tämä dieetti ollut fyysisesti paljon kevyempi. Kuntosalilla olen ”saanut” käydä vain kerran päivässä ja väliin on mahtunut muutama, ihan puhdas lepopäivä. Keväällä sahasin aerobista viitenä aamuna viikossa ja tähän päälle tulivat tietty salitreenit. Ruokaa on myös ihan kivasti enemmän kuin keväällä. Eli kaikki on periaatteessa paremmin kuin keväällä dieetatessani. Tai sitten ei… Olen odottanut kuin kuuta nousevaa dieetin tuomaa euforian tunnetta ”Kaikki on niin ihanaa että itkettää”. Olen satunnaisesti saavuttanut tuon ilon tunteen, mutta yhtäjaksoinen aikakausi on vielä puuttunut.

Mutta ei enää! 🙂 Viimeiset kolme päivää ovat kuluneet, hanat auki meiningillä. Onnenkyyneleet valuivat elämääni perjantaina ja samalla miss märkä naama teemalla olen jatkanut tähän päivään asti. JESSSS!!! Fiilis on niin katossa, tää on niiiiiin parasta!

Itkun aiheet:

Päivä 1 Perjantai 19.9-14

-Olen sisareni kanssa Rikhardinkadun kirjastossa. Lumoudun ihanien kirjojen paljoudesta, että unohdan ajantajun, eli en ajattele ruokaa kertaakaan seuraavaan kahteen tuntiin =ITKU

– AJatus siitä että en ole ajatellut ruokaa viimeiseen kahteen tuntiin, kulminoituu sisareeni. Hänen seurassaan unohdan usein ruuan =ITKU

– Jalkatreenin jälkeen pyöräilen HIT-tyyppisen harjoitteen ja muistelen kuinka edellisellä viikolla ystäväni Hanna sparrasi minua =ITKU

– Mieheni lähtee katsomaan SM-karsintoja Tampereelle ja sanoo kaipaavansa minua =ITKU

image
Paino 52.2 kg

Päivä 2 Lauantai 20.9-14

-Olen iltakävelyllä Töölönlahdella, eli kuuntelemassa musiikkia ja muistan kuinka vuonna 2013 olin mieheni kanssa lenkillä vesisateessa kolme tuntia, koska unohdimme ajantajun =ITKU

image
Paino 52.2 kg, ei muuttunut vaikka vaihdoin kuvakulmaa

Päivä 3 Sunnuntai 21.9-14

– Olen Töölö gymin pelisalissa harjoittelemassa bikini poseja ja huomaan pillahtavani itkuun koska näytän niin hyvältä! =ITKU + PISSAPÄÄ :DDDDD

FitFashion

5 vastausta artikkeliin “Pissipäisyyden korkein level saavutettu!”

  1. Oletko monesti purskahtanut nauruun kun mietit ”massa” kaudella noita dietin mielialojen vuoristorataa?
    Kuinka hyvin miehesi on oppinut hallitsemaan tilanteen ?
    Meinaan että hän ymmärtää että hän on täysin ”Syytön” siihen että nyt ”kilahti” ? 😀

    Ps: Hyvältä näyttää, tsemppiä kisoihin.

    • Kiitos! Ei mies voi naista ymmärtää :DDD Eli ei mitään hallintaa, itse olen opetellut sanomaan anteeksi. Viime viikolla meni varmaan 50 rikki 😀

  2. Huh, näytät kyl upeelta! ja mikä beba! Mäkin haluun! Nyt heti jalkatreeniä näkyviin tänne ! 😀

    • 😀 Kiitos! Pitää laittaa heti kun palaan ”normaaleihin” treeneihin. Suurimpaan tiedonnälkään voin vinkata: kaksi kertaa viikossa ja eri pituiset toistoalueet. Esim. tiistaina toistojen määrä 5-8 ja perjantaina toistojen määrä 15-20.

  3. Wau, upealta näytät! Pakko tulla itsekin paikan päälle katsomaan millaisella linjauksella tämä syksy mennään 🙂
    Aivan loistavia motivaatiokuvia nuo!!! Tsemppiä loppurutistukseen 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta