Miten fitneksestä saa edes hitusen mukavampaa?

1. AJATUS

Faktahan on se että aina ei voi olla mukavaa. Omaa ajatusmaailmaa kuitenkin voi muuttaa. AJattelemalla omasta elämästä pystyy tekemään miljoona kertaa mukavampaa. Kokeile esimerkiksi pitää vapaapäivä valittamisesta. Yksi päivä jolloin et valita mistään. Yllättävän haastavaa! Positiivinen ajattelu kunniaan. Ok, ei aina jaksa olla yltiöpositiivinen. Ja mitenkäs se menikään siinä kamalassa Petri Nygårdin biisissä ”ilman hauskaakin voi olla viinaa”. 🙂

Tän seuraavan jutun perusteella mua ei saa pitää ihan hulluna, ennen kuin on itse lukenut kyseisen teoksen. Anyway yksi omista suosikkikirjoista on Jari Sarasvuon kirjoittama Sisäinen tuli. Vaikka olisit huono lukemaan, mutta mielessäsi pyörii edes pieni ajatuksen siemen: ”elämä voisi olla vähän mukavampaa”. Lue tämä kirja. Kirja on kirjoitettu joskus yhdeksänkymmentäluvulla, eli silloin kun Jari oli innovatiivisuuden huipulla 🙂 Kirjaa voi lukea vaikka yhden sivun illassa ja silti pysyt hyvin ”juonessa” mukana. Osa luvuista, varsinkin uskonasiat voi suosiolla skipata 😀 Tätä kirjaa voi soveltaa mihin tahansa elämän osa-alueeseen, mistään fitness kirjasta ei ole kyse!

image
Ajattelija :’D

2. KEITTIÖ

Ajattelusta tekoihin. Miten siitä fitneksestä sitten saa mukavampaa. Aika vaikeaa sitä on välillä kulkea hymyissä suin koulun, kodin, salin ja työpaikan välillä. Sata hommaa mitkä pitäisi tehdä ja jonkun pitäisi ne eväätkin väsätä. Ei hätää! Ystäväni (keittiö guru) Hanna Skyttä helpotti elämääni, tuomalla meidän talouteen super kätevän vekottimen. Mikroaaltouunin käyttäjien uusi supertuote! Lekue höyrypata! Kokeilin tänään valmistaa tässä vihreässä pirulaisessa niin paljon rakastamaani seitä. Sein kanssa meidän perheessä on iso ongelma se, että mieheni inhoaa sein kypsentämisestä aiheutuvaa käryä. En voi syyttää! Koko kerrostalo löyhkää kun seitä käryttää kunnolla paistinpannulla, ihanan meheväksi proteiinin lähteeksi 😉 Mites se tämänpäiväinen sitten meni. Ensimmäiseksi sei jäisenänä, rasian kera mikroon 3 minuutiksi. Haju puolestaan hyvin mieto ja mikä parasta tiskaaminen super helppoa. Oli muuten pikkasen kivempi kuin paistinpannun pesu ahtaassa tiskialtaassa.

Voin lämpimästi suositella. Tällä teet tosissaan fitneksestä helpompaa ruuan valmistuksen osalta! Voit valmistaa muun muassa parsakaalin kätevästi ilman vettä mikroaaltouunissa.

http://www.mastermarkbrands.fi/lekue-kaikki_tuotteet-hoyryttamisvalineet-hoyrypata_mikroon_ja_uuniin_vih

3. OLET MITÄ SYÖT

Yksi toinen juttu miten käytännössä fitneksestä saa mukavampaa on valita oikeat lisäravinteet. Oletetaan että ruokavalio on muilta osin jo suhteellisen hyvin hanskassa ja olet niin fitness, että olet päättänyt ruveta käyttämään lisäravinteita 😀 Jos IKINÄ olet huomannut että esimerkiksi heraproteiini kiertää vatsassa, kannattaa miettiä sen vaihtoa. Köyhä ei voi ostaa halpaa!!! Miksi niissä proteiineissa on hintaeroja? Kaikissa lukee hera eli yhtä kuin proteiini. Hyvänä verauskuvana voidaan käyttää kanaa. Kanankoipi ei ole sama kuin kanan rintafile. Sisältö ja hinta on eri, vaikka kyseessä on se sama kana. Niin myös proteiinien kanssa, heraproteiinikonsentraatti on eri asia kuin hydrolysoitu heraproteiini-isolaatti.

Muistelin eilen huvittuneena sitä kun aloimme tapailla nykyisen mieheni kanssa. Olimme menossa yhdessä salille, ylläri! Tuolloin en käyttänyt ennen treenejä vielä niin sanottuja latausjuomia eli tehonlisäystuotteita. Mieheni tutustutti minut tähän ihmeelliseen maailmaan. Joo, treeni tehot parani, mutta laturi oli järkyttävän pahaa ja kiersi vatsassa. Täytyy sanoa että Mannisen Mania paransi tältä osalta huomattavasti elämääni. Samperin hyvää ja ei kierrä pytyssä 😀 Välillä vaihtamalla paranee! On se vaan jännä miten kaikkeen tottuu, mutta kaikkeen ei tarvitse tottua. Mieti mitä sinä haluat tehdä elämässäsi toisin?

image
Raivo ruokailee 🙂

 

FitFashion

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta