Nimeni on Pilleriina

Olin saanut kommenttikenttään kyselyjä siitä mitä lisäravinteitä käytän. Ajattelin listata mitä lisäravinteita nautin päivän aikana. Mieheni kutsuu minua leikkisästi Pilleriinaksi, koska aika monta kertaa tulee päivän aikana erilaisia purkkeja auottua. Haluan korostaa, että mikään lisäravinne ei korvaa monipuolista ruokavaliota. Nämä lisäravinteet tuntuvat olevan muutenkin vähän kiistelty puheenaihe, mutta itse olen omassa elämässä huomannut eron. Aktiivisen lisäravinteiden käytön myötä omat sairastelut ovat tippuneet minimiin. Omat lisäravinteet ovat aika perustuotteita ja sisältävät paljon vitamiinejä. Mikäli minun pitäisi valita yksi lisäravinne ja tähän lukeutuisi kaikki mahdolliset pillerit, valitsisin todennäköisesti Kreatiinin. Vaikea valinta Omega-3:n, Kreatiini ja heran välillä. Nämä kolme tuotetta helpottavat urheilijan arkea jo merkittävästi 🙂

Aamupalan yheydessä:
Manninen Mega 125 mcg (joka toinen päivä) VAHVA JA EDULLINEN!
Monivitamiini
Manninen 2 kpl Kalaöljy Omega-3
Manninen 1 kpl Vihreäteeuute EGCG

Lounaan kanssa:
Kalkkitabletti

Välipala1:
10 g Aminohappojauhe

Välipala2:
Manninen HydroISO makuna banaani 30g

Ennen treeniä:
Manninen Mania 20g

Palautusjuoma:
Manninen HydroISO makuna banaani 30g
Manninen Kretiinijauhe CMPure 5g
Puhdistamon luomu Spiriliinatabletti 4 kpl

Illalla
Manninen 2 kpl Kalaöljy Omega-3
sinkki
magnesium
5g OptiMSM-jauhe (kausiluontoinen käyttö)
Puhdistamon luomu-Viherjauhe n.5g

Päivänsaldo:
Pillereitä yhteensä 14 kpl
Jauhoja yhteensä 80g

image

FitFashion

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta