Sunnuntain tankkauspäivä

Klo: 7.50
aamupaino 53,3kg

Viimeksi pidin takkaupäivän kaksi viikkoa sitten. Päivän tarkoituksena on muuttaa ruokavaliota siten että normaalista dieettiruokavaliosta karsitaan proteiinia ja rasvaa, mutta lisätään hiilihydraatteja. Tankkauspäivä on kropan lepopäivä, jolla pyritään pitämään aineenvaihdunta vauhdissa 🙂 Salilta ei kuitenkaan malta pysyä poissa! Luvassa kevyttä venyttelyä ja saunassa rentoutumista.

Klo: 8.10
aamupala: 60g kaurahiutaleita, 1kpl banaani, 3 kananmunanvalkuaista, 150g mustikoita

image

Klo: 11.00
aminohappoja

Klo: 13.00
Lounas: 70g riisihiutaleita, 100g naudanpaisti

image

Klo: 17.00
Välipala: 60g kaurahiutaleita, 200g mustaherukoita, 1kpl banaani, 25g Proteiinijauhe HydroISO

image

Klo: 18.00
aminohappoja

Klo: 21.00
Illallinen: 70 g riisihiutaleita, 25 g Proteiinijauhe HydroISO

Notkee :'D NOT
Notkee :’D NOT

Päivän makroja:
Hiilihydraatteja: 236 g
Kaloreita 1787

Tuntuu aika kaukaiselta ajatukselta näiden tuotteiden nauttiminen, mutta joskus näinkin on käynyt.
Tuntuu aika kaukaiselta ajatukselta näiden tuotteiden nauttiminen, mutta joskus näinkin on käynyt.
FitFashion

3 vastausta artikkeliin “Sunnuntain tankkauspäivä”

  1. Mitä kaikkea lisäravinteita käytät? Itse oon tilannu teimax.fi kaupasta mannisen aod2, maniaa ja labradan protskua. Mitä yksittäistä lisäravinnetta suosittelisit? 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta